iPAD3 : آیا رزولوشن 2048 در 1536 شایعه است؟

این روزها تبلت های قدرتمندی معرفی میشود و همه منتظر هستند تا بدانند اپل در مورد آی پد بعدی اش چه کرده است. فعلا تقریبا هیچ اطلاعاتی در مورد آی پد 3 لو نرفته و تنها شایعه ای که می توانیم بر روی صحت آن اطمینان داشته باشیم بالا رفتن رزولوشن نمایشگر آی پد بعدی است.

ریچارد شیم تحلیلگر می گوید آی پد ۳ دارای نمایشگر با کیفیتی نزدیک به رتینای آیفون خواهد بود و ساخت قطعات نمایشگر ۱۰ اینچی با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل توسط سه کارخانه سامسونگ، شارپ و ال جی دی برای اپل آغاز شده است.

سایت Wired می گوید هنگامی که از مدیر DisplaySearch در مورد توانایی اپل برای ساخت آی پد 3 با رزولوشن 2048 در 1536 برای سه ماهه اول سال ۲۰۱۲ سوال کرده، او پاسخ داد که ما نباید در این مورد پیشبینی کنیم. اما نباید تعجب کنیم اگر آنها به آنجا نرسند. آنها با تعداد زیادی فناوری جدید سروکله میزنند.

واقعیت این است که هنوز صنعت نمایشگرها برای تولید انبوه نمایشگر با چنین رزولوشنی آمادگی ندارد و زیرساخت ها ممکن است فراهم نشده باشند. فاصله پیکسل ها از یکدیگر آنقدر کم است که برای کارخانه های سازنده، حفظ کیفیت ساخت در تولید انبوه چنین نمایشگری کار بسیار سختی خواهد بود.

از طرف دیگر تحلیلگران بازار تقریبا اطمینان دارند که اپل به این سمت حرکت می کند که یک آی پد با نمایشگری سوپر رزولوشن وارد بازار کند و قصد دارد پول ویژه ای به کارخانه های تولیدی پرداخت کند تا نمایشگری برایش بسازند تا روی هیچ تبلت دیگری وجود نداشته باشد.

باید ببینیم با وجود وارد شدن تبلت های قدرتمند، اپل در آی پد بعدی اش چه حرف های جدیدی دارد تا این رقابت همچنان به سوی جلو حرکت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد